Monday 14 January 2013

Bismillahirrahmanirrahim..

Posted at  08:25  |  in  

Assalamualaikum semua. Salam perkenalan dari saya, Wani. Saya seorang suri rumah tangga sejak melahirkan anak pertama dan sekarang Alhamdulillah sedang mengandung anak kedua. Saya mengamalkan suplement Shaklee sejak anak pertama 5 bulan iaitu hampir 3 tahun yang lalu dengan set untuk ibu menyusu. Memang terus jatuh cinta lepas tu, tak pandang jenama lain dah. Alhamdulillah, banyak kesan positif dapat dilihat dan dirasai oleh saya, suami dan orang sekeliling. Kini saya menjadi pengedar atau Shaklee Independent Distributor untuk kongsi experience dan membantu sahabat-sahabat di luar sana. 

Cukup rasanya sampai di sini pengenalan dari saya. Jumpa di entri lain dengan kisah suplemen Shaklee dari saya. Wassalam.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya call/sms/whatsapp +6012 957 9863 atau email: wani2287[@]gmail[.]com


 




Share this post

About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comments:

About-Privacy Policy-Contact us
Copyright © 2013 VITAMINKU. Blogger Template by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.
back to top