Saturday 5 October 2013

SHAKLEE Sustained Release Vita-C

Posted at  04:06  |  in  Sustained Released Vita-C


MANFAAT UTAMA:

  • Membentuk kolagen - Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Ia mampu mengurangkan kedutan dan menghalang tulang dari mereput.
  • Membaiki Simptom Pendarahan - Kekurangan vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam di kulit, luka lambat sembuh, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
  • Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, asthma. Ia juga mempercepatkan waktu pemulihan flu dan selesema.
  • Memerangi kanser - Ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mapu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.
  • Mencantikkan kulit - Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen, Pigmen penyebab jeragat.
  • Memperbaiki insomnia - Membaiki insomnia, stress masalah berkaitan mental seperti kolestrol.
  • Mengekalkan Kolestrol Sihat - Ianya mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihatm menghindarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.
TAHUKAH ANDA?

  1. 1 batang rokok melupuskan 50-100mg Vitamin C.
  2. Keresahan akan mempercepatkan penyusutan vitamin C.
  3. Kontraseptif dan pil penahan sakit akan menyusutkan vitamin C yang banyak.
  4. Haiwan menghasilkan vitamin C sendiri, sedangkan manusia tidak.
  5. Vitamin C adalah larut air dan akan hilang berterusan dari badan kita. Oleh itu, vitamin C haruslah dijadikan vitamin harian. Vitamin C tidak memberi kesan toksik.
  6. Setiap hidangan buah-buahan membekalkan sekitar 45-60mg vitamin C. Buah-buahan akan menghasilkan vitamin C yang lengkap dalam masa 10 hari selapas ia ranum. Buah yang tidak ranum mengandungi vitamin C yang sedikit. Kandungan vitamin C akan berkurangan separuh apabila dan dipetik dan musnah apabila terdedah kepada kepanasan.

*These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.



Untuk konsultasi, pembelian dengan harga termurah dan sebarang pertanyaan:
1. SMS/Whatsapp : +6012 957 9863
2. Email : wani2287[@]gmail[.]com
3. LIKE fanpage Vitaminku (anda mungkin bertuah menerima hadiah ISTIMEWA dari  
    saya dengan hanya LIKE page saya)
4. PM di fb Norhazwani Akmal

Setiap pembelian akan menerima Voucher PERCUMA.

Share this post

About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comments:

About-Privacy Policy-Contact us
Copyright © 2013 VITAMINKU. Blogger Template by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.
back to top