Monday 17 February 2014

Vitamin Penting Untuk Badan Sihat

Posted at  05:14  |  in  vita-lea

Suplemen yang paling penting adalah multivitamin. Oh, anda tidak mengambilnya lagi? Jika belum, segera dapatkannya jika anda inginkan badan yang cergas ataupun 'fit'.




Apakah Vitalea dan Mengapa Saya Perlukannya?

Untuk badan manusia melengkapkan tugasan harian, ia memerlukan pelbagai nutrisi penting. Kekurangan salah satu vitamin dan mineral yang penting akan menyebabkan pecahan laluan metabolik yang mengurangkan keberkesanan dan prestasi kita. Sudah tentu ini adalah bukan yang kta mahukan.

Ahli bina badan (bodybuilders), atlet, dan orang yang mengamalkan cara hidup yang aktif memerlukan lebih nutrien daripada orang iasa yang tidak aktif.

Tanpa Vita-Lea (terutama jika anda ingin membina badan), saya yakin suplemen lain yang anda ambil tidak akan seefektif yang anda jangkakan. Suplemen pertama yang anda ambil seharusnya adalah Vita-lea dan anda sudah bersedia untuk mulakan hari anda. Jika anda serius berlatih atau 'work-out', Vita-lea menolong anda dalam proses pemulihan selepas latihan.

Vita-lea Lengkap dengan Vitamin dan Mineral

Vitamin adalah lebih kompleks daripada mineral. Vitamin mengawal reaksi bahan kimia dalam badan untuk menukarkan makanan kepada tenaga dan tisu-tisu hidup. Samada ia larut dalam air dan tidak disimpan dalam badan yang mana harus diambil setiap hari seperti vitamin C dan semua jenis vitamin B atau larut lemak yang disimpan dalam badan iaitu A,D,E,K.

Vitamin mudah terjejeas jika terdedah kepada haba, cahaya, agen kimia, penyediaan makanan, proses pembuatan makanan dan penyimpanan yang tidak betul.

Vita-lea melalui proses yang ketat untuk menjamin kualiti dan kesan yang maksimum. Ia membantu:
- Meningkatkan kondisi fizikal dan mental
- Mengelakkan kekurangan zat penting
- Mengurangkan stress
- Bermacam lagi, anda boleh baca di sini: Vita-lea



Untuk konsultasi, pembelian dengan harga terbaik dan sebarang pertanyaan:
1. SMS/Whatsapp : +6012 957 9863
2. Email : wani2287[@]gmail[.]com
3. LIKE fanpage Vitaminku (anda mungkin bertuah menerima hadiah ISTIMEWA dari  
    saya dengan hanya LIKE page saya)
4. PM di fb Norhazwani Akmal

Share this post

About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comments:

About-Privacy Policy-Contact us
Copyright © 2013 VITAMINKU. Blogger Template by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.
back to top