Tuesday 3 September 2013

Kebaikan Meal Shakes SHAKLEE

Posted at  09:37  |  in  vegetarian


  • Ia diperbuat daripada bahan semulajadi - buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.
  • Lactalbumin adalah bahan terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi sehingga orang dewasa. Ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin (menguatkan antibodi), lactoferrin (mengelakkan kanser, anti-fungal, mengelakkan jerawat, menguatkan tulang, sumber iron).
  • Dihasilkan untuk semua golongan - bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, vegetarian, orang sakit, orang yang sibuk bekerja dan orang yang selalu mengambil makanan segera.
Kelebihan Utama

  1. Nutrisi Lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat yang diperlukan. Kekurangan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral. Mengandungi lecithin soya.
  2. Membekalkan nutrisi kepada sel tubuh - Kaya dengan protein (tidak mengandingi lactose), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, immune dan lain-lain.
  3. Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk tumbesaran.
  4. Anti-oksida - Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melawan proses penuaan.
  5. Mengembalikan seri wajah - Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang cantik.
  6. Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
  7. Kelazatan rasanya - Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi; penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga.'
  8. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.
*These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Untuk konsultasi, pembelian dengan harga termurah dan sebarang pertanyaan:
1. SMS/Whatsapp : +6012 957 9863
2. Email : wani2287[@]gmail[.]com
3. LIKE fanpage Vitaminku (anda mungkin bertuah menerima hadiah ISTIMEWA dari  
    saya dengan hanya LIKE page saya)
4. PM di fb Norhazwani Akmal

Share this post

About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comments:

About-Privacy Policy-Contact us
Copyright © 2013 VITAMINKU. Blogger Template by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.
back to top