Wednesday 18 September 2013

Kebaikan Peppermint - Ginger Plus Shaklee

Posted at  10:04  |  in  Pregnancy


Kombinasi 4 herba - secara klinikal sangat membantu dalam merawat atau mencegah masalah loya, gsstrik, mabuk laut, sendawa dan penghadaman.
  1. Pudina - Melegakan otot perut, ia mempunyai kesan penenang. Membantu dalam penghadaman, mabuk laut/darat, melegakan sakit gastrik, pedih ulu hati dan cirit-birit. Melegakan kesan-kesan sampingan seperti muntah dan kehilangan selera  makan yang timbul daripada rawatan kimoterapi. Pudina merangsang mengeluarkan peluh, oleh itu menyekat demamapabila seseorang itu dijangkiti selesema. Perasaan sejuk dan menyegarkan daripada pudina membantu memelihara pemikiran yang jelas dan fokus.
  2. Halia - Merangsang rembesan enzim Salvia untuk mencernakan makanan. Melegakan ketidakselesaan perut dan usus, sakit haid, loya dan mual angin ketika mengandung, semasa pantang.
  3. Pokok adas (fennel) - Menghilangkan kembung perut, melegakan sakit perut, melegakan flu, membantu masalah flu dan saluran usus.
  4. Cekur Manis (anise) - Melegakan masalah pencernaan , kesakitan haid, batuk dan kahak. Mereangsang rembesan jus gastrik untuk pencernaan, menahan kulat yang menyebabkan penyakit kulit, melegakan haba di musim panas dan lembap, memberi peredaran tenaga di dalam badan dan lembut pada kulit.
*These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.


Untuk konsultasi, pembelian dengan harga termurah dan sebarang pertanyaan:
1. SMS/Whatsapp : +6012 957 9863
2. Email : wani2287[@]gmail[.]com
3. LIKE fanpage Vitaminku (anda mungkin bertuah menerima hadiah ISTIMEWA dari  
    saya dengan hanya LIKE page saya)
4. PM di fb Norhazwani Akmal

Share this post

About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comments:

About-Privacy Policy-Contact us
Copyright © 2013 VITAMINKU. Blogger Template by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.
back to top