Sunday 22 September 2013

Nutriferon Kuatkan Sistem Imun

Posted at  09:21  |  in  Nutriferon



  • Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh immunologist Dr Yasuhiko Kojima, University Tokyo pada tahun 1954.
  • Selepas membuat kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, Dr Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi di dunia (nutriferon).
  • Penemuan dan rekaanya telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi.
Manfaat Utama
  1. Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari - Satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Mampu merangsang dan mempertingkatkan sistem imun secara keseluruhan.
  2. Melawan Kanser & Tumor - Mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kimoterapi.
  3. Melindungi dari influenza - Mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi, dengan berkesan daripada virus, mikrob termasuk selesema, flu, alergi , inflamasi dan influenza.
  4. Meringankan  stress dan kelesuan - Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.
  5. Melambatkan penuaan - Merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Justeru, sel-sel menjadi lebih sihat. 
  6. Mengurangkan infeksi pada pesakit Hepatitis B & C - Keberkesanan memerangi virus mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan seperti kembung perut, rasa mual, muntah dan lain-lain kepada pesakit Hepatitis B & C.
  7. Menopaus - Hipertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah, dan masalah lain berkaitan menopaus akan jadi lebih baik. 
  8. PMS - Mengurangkan simpton akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan semasa haid, sakit belakang, sakit payudara, masal jerawat, kegelisahan, insomnia dan 'mood swing'.
4 Ekstrak Tumbuhan
  1. Biji Labu - Merangsang pengeluaran interferon semulajadi di dalam tubuh dan menentang radikal bebas faktor penyebab kanser.
  2. Biji Plantago Asiatica - Mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel imun.
  3. Honeysuckle Jepun - Menentang pencerobohan virus dan kuman.
  4. Bunga Safflower - enghasil dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnahkan virus dan kuman.

*These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.
Untuk konsultasi, pembelian dengan harga termurah dan sebarang pertanyaan:
1. SMS/Whatsapp : +6012 957 9863
2. Email : wani2287[@]gmail[.]com
3. LIKE fanpage Vitaminku (anda mungkin bertuah menerima hadiah ISTIMEWA dari  
    saya dengan hanya LIKE page saya)
4. PM di fb Norhazwani Akmal

Setiap pembelian akan menerima Voucher PERCUMA.

Share this post

About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comments:

About-Privacy Policy-Contact us
Copyright © 2013 VITAMINKU. Blogger Template by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.
back to top